CADI MUTFAGI

Sizden Size Yemek tarifleri

Salata cesitleri


Erci den gelen tarif

Salata cesitleri

Hosgeldiniz, önce bir kac kelime söylemek istiyorum, Salata denildiginde akla Misal Marul, Domates, Salatalik Biber, Sogan, Maydanoz gibi Sebzeler, Tuz, Limon ve Siviyag gibileri gelir, yani sorsam senin icin Salatanin bir özelligi varmi diye Garanti evet yemeklerin yaninda yemek icin iyi oluyor dersiniz, fakat Salat illa Yemeklerin yaninda yenilicek diye bir kaide yok, Salatayi Misal öylesinede yiyebilirsiniz yada Balkonda oturupta yersiniz yada normal Yemek yerinede, imkanlari yani cok, fakat önemli olan hangi tür Salata yemek istediginizdir.

Burda Size bir kac Salata türü sunucamki belki biliyorsunuzdur belkide ilk kez görüceksinizdir, tabiki bir kac tanede Salata Sosu sunucam.

Resime tikla

icindekiler
1 Adet Tavuk Gögsü
1 Domates
1 Kirmizi Sogan
1 Salatalik
1-2 Eisberg Yapragi (Marul)
100 gr Beyaz Peynir
8-10 tane Rukola
Tuz, Karabiber, Sivi yag ve Sirke

Yapilisi (Tavuk Gögüslü)
– Tavuk Gögsünü kplere kesip bir Tavada az bir Sivi Yagda kizartin (Resime bak) ve kizartirkende ekten Salatayi yapalim.

– Domatesi 4-5 bölün (Portakal dilimi gibi), Salataligi dilimlere bölün, Kirmizi Sogani halkalara kesin, Eisberg Yapraklarini elinizle Agiza sigacak büyüklükte koparip Tabagin üzerine serin, üzerine diger dogradiklarinizida dekor yerlestirin.

– Beyaz Peyniri küp seker boyutlarinda kesip onuda Salatanin üzerinie ekleyin, simdi Tavuk Etleri kizarmistir onlari cikartip Salatanin üzerine ekleyin, ve artik geride ne Sebze varsa hepsini ekleyip Tuzunu Yagini vesayre üzerine dökerek tadini verin.
*********************
icindekiler
1 Konserve Ton Baligi
1 Domates
1 Kuru Sogan
1 Salatalik
1-2 Eisberg Yapragi (Marul)
100 gr Beyaz Peynir
8-10 tane Rukola
Tuz, Karabiber, Sivi yag ve Sirke

Yapilisi (Ton Balikli)
– Bütün yukardaki Malzemeleri gene ayni sekilde kullaniyorsunuz ve üezerine Konserve Ton Baligini koyuyorsunuz ve Sosunuda döküp beyaz Peyniri rendeleyip Salatanin üzerine serpiyorsunuz bolca tabiki.
*********************
icindekiler
1 Siyah Zeytin
10 tane Minik Domates (Kokteyl Domatesi)
1 Salatalik
1 Kuru Sogan
100 gr Beyaz Peynir
10-15 tane Rukola
Tuz, Karabiber, Sivi yag ve Sirke

Yapilisi
– Bir büyük kabin icine  Rukola, minik Domatesleri (KESMEDEN, tüm kalacaklar), Dogranmis Salataligi, Siyah Zeytinleri ve halkalara kesilmis Kuru Sogani koyarak karistiriyorsunuz ve bunu bir Tabaga dekor döküyorsunuz ve bir Kenara birakiyorsunuz.

– Peyniri Küplere dograyin, az Sivi yagda (1 Kasik yag) Tavaya birakiyorsunuz ve kizarir gibi oldugunda hemen cikartip Salatanin üzerine koyuyorsunuz ve sonrada Sosunu döküp Servis yapiyorsunuz.

Simdi Arkadaslar amac burda Size neler nasil yapilir onu göstermek idi, yani görüyorsunuzki Fantazide sinir yoktur, misal olarak neler konulur daha Salatalara:
Ton Baligi, Somun Baligi, Misir taneleri, Biber, Marul, Turp, Sogan, Maydanoz, Nane, Rukola, Mantar, Salatalik, Domates, Deniz ürünleri, Tavuk eti, Patates Kizartmasi vesayre.

(Soslarida Sos Kategorisine eklicem ordan bakabilirsiniz)

Afiyet olsun

Single Post Navigation

4 thoughts on “Salata cesitleri

  1. Kardelen on said:

    Merhaba Ercii walla yine döktürmüssün…üff sunlarinn güzelliğine bakk enfes yaa cok zengin görünüyorlar …!yaa hele peyniri az yagda kawurupp ilave etmekk cok enteresann denicemmm Ellerine saglikkk …..

  2. Kardelen on said:

    Erciii salata konusunda cok zenginn senden bi ricam olucakk ben mantari cok seviyorumm mantarla yapila bilecekk salatalarda wardir demiii bana bir iki fikir vere bilirmisinn aceppp?

  3. Selam Kardelen, soruna cevap olarak yukarida yeni Resim ve Bilgiler ekledim.

  4. Kardelen on said:

    a.slm Ercii sormun cvabinii feykalede aldimm kesinlikle denicemm…Cok teklerr ediyorumm…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s