CADI MUTFAGI

Sizden Size Yemek tarifleri

Irmik Helvasi


Aygülzümra dan gelen tarif

Irmik Tatlisi

4 SuBardagi Süt
1 SuBardagi Seker
1 SuBardagi Irmik
1 Tatlikasigi Margarin
2 Yemek kasigi Hindiktan Cevizi
1 Yemek kasigi Tarcin
Yapisili:
Süt, Seker, Irmigi tencereye koyup orta Ateste durmadan karistirarak kaynamasini bekleyin. Kaynadiktan sonra Margarini ekle 5 dka kaynat. Kaynadiktan sonra , Herhangi kücük bi kaba yada sekilli bi kaba bosalt. 3 saat Buzdolabinda beklet. Sonra Ters cevir, dilimle sonra Tarcin ve hindististan cevizi ile süsle . Afiyet olsun
Not: Ben sütü biraz fazla koymusum oyüzden biraz civik oldu, oyüzden size 4 SuBardagi Süt dedim . Böle Yeterli olmasi gerek. Cok basit ve hafif bi tatlidir, tavsiye ederim😉

Single Post Navigation

4 thoughts on “Irmik Helvasi

  1. Erci on said:

    eline saglik ama biliyorsun demi Helvanin tadini cikarmak icin birisinin ölmesi gerek… ecep kimi öldürsek? hehe

  2. HiLaL on said:

    ama bu irmik helvasi degil, ben yapimda görün siz irmik helvasini :))) zümroooo rakibim kiss sana :)))

  3. AygülZümra on said:

    Erciii ben sizin icin kendimi feda ederim🙂 ama ben gidince birinin güzel bi helva yapmasi gerek :)) benim gibi güzele ancak güzel bi helva yakisir :P:P😀 Hilocummm bu tatlisi canim helvasi diil :)) ama sen yap oyum sana olucak yine😀

  4. HiLaL on said:

    kuzum ercinin sucu benlik bisey yok irmik helvasi yazmis:) erici öldürelimde ona yapalim bence helvayii😀

Bir Cevap Yazın

