CADI MUTFAGI

Sizden Size Yemek tarifleri

ACIKLAMALAR


(DIKKAT : Puan verirken tanidiginiz yada sevdiginiz birisinin tarifi diye Puan vermeyin, GERCEKCI ve DÜRÜST olun, Emege saygi duyup öyle Puan verin)

Merhaba Sayin Misafirimiz,

burda Size Sitemizdeki kullanimlari aciklicaz.

• Kendim yeni Konu / Resim nasil eklenirim?
Öncelikle Sitemize Üye oluyorsunuz, ve sonbra Size gelen Maildeki Link i tikliyarak tastikliyorsunuz, sonra Sitemize geri gelip Giris yapiyorsunuz ve istediginiz Resimi yada Konuyu kendiniz sunuyorsunuz. (tabiki beni taniyanlar gene normal sekilde bana yolluyabilirler isterlerse)

• Sizin Resimler niye böyle süper duruyor?
Cünkü ben Meslegim icabi Profesyonel sekilde Resim cekiyorum/cektiriyorum ve Size sunuyorum, tabiki benim binlerce Resimlerim bir sürü Yemek Kataloglarinda, Resim Pazarliyan Sirketlerde de kullaniliyor ve Nettede bulunuyor.

• Bu tarifleri nerden aldiniz?
– Ben Site sahibi olarak ekledigim tariflerin hepsini kendim sahsen denemisimdir, yapmisimdir ve bazilarida kendi icadimdir
– Tabiki bize tarif gönderenlerden de dürüstlügü bekliyoruz yani Netten yada ordan burdan Resim ve tarif alip bize yollamasinlar, kendi yaptiklari Yemeklerin tariflerini bekliyoruz.

• Siz Günde 3-4 tarif yolluyorsunuz her Gün, okadar Yemekmi yapiyorsunuz?
– Hayir bu tarifler bizim evvelden yapmis oldugumuz tariflerdir ve Arsivimizde daha yüzlerce Yemek Resimleri ile tarifleri bulunmaktadir, ordan ekliyoruz, %90 Arsivimizden gerisini yeni yapipta eklediklerimiz fakat en nihayet kendimiz yaptik.

• Herhangi bir Tarife nasil Yorum yapabilirim?

Ana Sayfada gördügünüz herhangi bir tarifte bulunan Resmin yan tarafinda siyah kare icerisinde yazar COMMENT diye ona tiklayip, yada Resmin alt tarafinda tarifin icerigi var onun altinda RED MOER yazan yere tikliyarak.

• Birisi Konuma Yorum yazmis bende Cevaplamaya mecburmuyum?
Hayir tabiki degilsiniz ve lütfen Konulara da vastan savma Yorumlar yapmayin, yani Sohbet amacli kullanilmasin Site, cünkü amac Bilgi Alisverisi.

• Yarismaya katilirsam ne kazanabilirim?

Resime tikla büyüsün


Yarismada Sitemizin Adresi ile kazilmis güzel bir Anahtarlik kazanabilirsiniz, tabiki kazandiginizda hangi Anahtarlihi isterseniz onu Size yolluyoruz.

Olurki bu Anahtarligin üzerine kendi isminizi kazittirmak isterseniz bize haber edin ve ucuz bir Fiyata bizden aliniz. (12 Euro)

 

RESIME TIKLA

• Puanlari nasil vericem?
Tarife tiklayip yorum bölümüne gectiginizde Resimin sag tarafinda 5 tane Yildiz var onlara tikliyarak, 1 kötü 5 güzel diye.

• Ayni tarife bir kac kez Puan verebilirmiyim?
Hayir her tarife bir defa Puan verebiliyorsunuz, gerci her tikladiginizda Sistem Size tesekkür ediyor fakat Puanlama saymiyor.

• Yorum yaparken “tam Puan” yada “en yüksek puan” yazsam kabul olurmu?
Hayir olmaz, Puanlama icinde hic bir gecerliligi yoktur, sadece yazan kisiyi övmüs olursunuz.

• Yorum yaparken yada konu eklerken Site Reklami yapabilirmiyim?
Hayir yapamazsin, Yorum yaparken Site Adresi soruyor, onu Sistem kendiliginden soruyor onu engelliyemiyoruzda, fakat lütfen bos birakin, Sitenizin yada baska bir Sitenin Adresini yazmayiniz yoksa Yorumunuz / Konunuz silinir.

• Sorum oldugunda yada Yardima ihticam oldugunda ne yapicam?
Sorun varsa assagida Yorum yerine yazarsin ordan da Cevabini eklendiginde okursun.

DIKKAT: Bana yolladiginiz Resimlerin bütün kullanma haklarini bana devretmis oluyorsunuz. Kabul etmiyorsaniz lütfen Resim YOLLAMAYIN.

Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s